Monday 14 October 2019

Fit EMS Six Pack Gun B Flex Fitness Pro Smart Electrical Muscle Simulator

"Pakai alat ni 20-30minit ibarat kita buat SIT-UP 400kali tau! Mudahnya nak jadi sado haihh..meh la hilangkan perut boroi tu.."

Untuk senaman yang optimum dan maksima alat ni memang sangat-sangat membantu..

Tahu tak pakai hanya 20 minit pada perut ibarat buat senaman sit up 400kali..tak perlu pakai lama sangat sebab senaman yang berlebihan pun tak baik jugak untuk muscle dan badan..

Sebab tu alat ni ramai carik dan terjual macam pisang goreng panas, cepat je kena restock semula.

Pakai sambil santai-santai kita buat kerja yang lain tapi jangan buat kerja yang berat-berat..kita pakai masa tengok tv atau tengah bersantai..


Ronaldo kata dulu dia guna alat yang macam ni la. Permulaan yang baik untuk bina badan yang tegap dan sasa. Sambil-sambil buang lemak kat perut tu tau.

Kelebihan yang anda dapat:
======================
*Bersenam secara santai bila-bila masa
*Menjimatkan masa senaman dan optimum
*Membina muscle badan secara semulajadi
*Membuang lemak badan dan gemuk air tanpa ubat
*Membina dan menguatkan muscle badan
*Membentuk badan lebih macho atau cantik
*Lebih kurus dan badan lebih tegap



Auto program controller:
====================
1.Mengurut
2.Menepuk
3.Geseran/gesekan
4.Akupunktur
5.Gabungan semua

AMARAN! Jangan guna jika anda..

*Ada masalah kulit atau ruam
*Baru membuat pembedahan
*Ibu yang mengandung
*Ada kanser kulit atau kanser lain
*Elak digunakan ketika memandu
*Ada masalah peredaran darah

Ada 2 model yang anda boleh pilih..

Package Included:
==============
3 x Sticker Controller (Yang macam remote tu)
1 x Abdomen Sticker (Yang lekat di perut)
2 x Shoulder Sticker (Yang lekat pada lengan/peha/betis)
1 x Charger cable (Untuk model yang boleh recharge)

Set A menggunakan bateri AAA yang kecik tu. Bateri ni kita selalu pakai dekat remote astro di rumah. Untuk penggunaan maksimum kepada 3 x controller tu maka kita memerlukan 6 biji bateri. Untuk Set A ini ramai yang menggunakan bateri AAA yang boleh caj semula pun boleh takda masalah. Jadi kita dapat jimat bateri dan boleh guna berulang kali.

Set B ini adalah keluaran terbaru dari kami dan set ini tidak memerlukan bateri kerana telah tersedia baterinya sendiri yang boleh di caj semula. Sebenarnya Set B ini lebih penjimatan kerana kita boleh terus caj dan pakai tanpa perlu anda membeli bateri pakai buang atau yang boleh caj semula.

Inilah pro dan con kedua-dua set ini. Diharap penjelasan ini membantu.

PENGHANTARAN PERCUMA! Ke seluruh MALAYSIA!

Ya betul, kami akan tanggung kos penghantaran dan anda hanya perlu membayar harga barang sahaja dan kos penghantaran biar kami yang tanggung khas untuk anda. Penghantaran hanya mengambil masa 1-3hari untuk sampai ke pintu rumah atau pejabat anda tetapi selalunya dalam masa 24jam dah sampai dah bergantung pada tempat.


TUNGGU DULU!!

Sebelum anda buat keputusan membeli, saya nak anda faham dan hadam dulu apa yang bakal kami OFFER untuk bulan ini. Pastikan anda membuat keputusan SEBIJAK mungkin kerana apabila offer tamat atau stok habis yang lambat bertindak akan MELEPAS!

Kami pun sedih jika lepas ni ada yang pm tepi bagi pelbagai alasan sebab lambat nak grab apa yang bakal kami offer ni. Baik kita mulakan!

Jika anda membeli SET A bernilai RM120, anda bukan sahaja akan dapat FULLSET tetapi bakal dapat SLIMMING BELT lelaki atau perempuan (ikut pilihan anda) yang bernilai RM50

SET A
SPECIAL GIFT!!!
Slim Belt yang bernilai

RM50

..tapi TERHAD kepada pembelian yang TERAWAL SAHAJA..
Untuk bulan ini, Special Gift untuk setiap pembelian alat senaman EMS ini anda akan mendapat Slim Belt yang bernilai RM50. Anda boleh pilih sama ada mahukan Slim Belt Lelaki atau Slim Belt Perempuan.

Kelebihan Belt ini, kita boleh sembunyikan terus buncit pada perut kita dan pada masa yang sama dapat membentuk bentuk badan yang kurus atau slim bagi wanita.

Anda akan merasa perbezaan jika penggunaan kerap kerana slim ni boleh mengempiskan perut dan membuang lemak. Kita juga akan mudah kenyang jika memakainya.

Penggunaan santai bila-bila masa. Ramai yang pakai ketika bekerja, pergi gym, jogging atau riadah di rumah.

Gift ni LIMITED tau..harap jangan ada yang kecewa kalau terlambat nak grab awal. Macam saya kata awal-awal tadi. Barang ni laku macam pisang goreng apatah lagi kalau ada SPECIAL GIFT ni memang berebut. Jangan kata abang tak payung..huhu

Ini bermakna, untuk pembelian SET A ni anda akan dapat pakej seperti gambar dibawah!
Set A ni anda dapat:
1 x Fullset Fit EMS Gun
1 x Slimming belt (BONUS)

Baiklah kali ni sila berikan perhatian sepenuhnya dengan OFFER yang anda dapat jika membeli SET B. Offer ni kami kategorikan sebagai SPECIAL OFFER yang betul-betul gila. Anda akan betul-betul rugi jika tak grab SPECIAL OFFER ni sementara masih ada stok.

Untuk pembelian SET B iaitu rechargeable set yang bernilai RM150, maka anda akan dapat bukan satu gift atau dua atau tiga TAPI..

SET B

4 SPECIAL GIFT!!!
BIAR BETUL?!!!

Iyelah betul dah tu, sebab tu la saya katakan OFFER pembelian untuk SET B ni kaw-kaw gilanyaaa...Baik dengan setiap pembelian SET B ni anda dapat semua yang ditunjukkan dibawah ini. Biarlah gambar berbicara!
BONUS 1 : Bluetooth Smart Watch Fitness Tracker
(bernilai RM69.90)
(Fungsi jam ada dalam gambar)
BONUS 2 : Protein Shaker 3 in 1
(bernilai RM29.90)
BONUS 3 : Super Absorbent Towel (70x140cm)
(bernilai RM29)
(Sangat-sangat sesuai untuk serap peluh masa bersenam)
BONUS 4 : Anti Slip Fluffy Carpet (40x120cm)
(bernilai RM25)
(Sangat sesuai untuk alas badan ketika senaman seperti sit-up)

Set B ni anda dapat:
1 x Fullset Rechargeable Fit EMS Gun
1 x Bluetooth Smart Watch (BONUS)
1 x Bottle Protein Shaker (BONUS)
1 x Super Absorbent Towel (BONUS)
1 X Anti Slip Fluffy Carpet (BONUS)

TAPI...
bonus untuk Set B ni adalah..

Kami terhadkan kepada 15 14 13 12 11 10 9 YANG TERAWAL sahaja..stock tak banyak beb..bukan sengaja nak limitkan..haha..

Ini tips dari saya, untuk dengan secara pantasnya anda dapat 4 BONUS dari SET B ni apa yang boleh anda buat tak payah tanya panjang lebar dah dekat Whatapps untuk detail apa semua. Semua detail tu telah saya terangkan dan anda boleh baca kat page ni pun..haha..

Tindakan pantas yang perlu anda buat, sila terus membuat pembayaran sebanyak RM150 ke dalam akaun rasmi kami. Kemudian hantarkan ke Whatapps kami resit bayaran beserta dengan detail penghantaran anda. DONE! Simple kan.

TAPI kami tak paksa anda pun untuk bank in terus, sebab ini hanyalah cadangan peribadi saya sahaja. Bos tak suruh pun ajar benda ni..huhu. Apa-apa pun kami akan UPDATE dari semasa ke semasa jumlah stok yang ada bermula dari 15 stock tu ya.

Oh ya, jika ada yang bercadang nak GRAB SET B ni dengan tips saya berikan tadi. Pembayaran boleh dibuat terus ke akaun rasmi kami. Pastikan anda buat pembayaran ke akaun syarikat (AM Enterprise) ya dan bukan akaun peribadi atau nama individu.

Pembayaran boleh dibuat terus ke mana-mana akaun di bawah ini:

AM Enterprise
5110-6555-9949
AM Enterprise
800-7860-578

Kemudian hantarkan resit bayaran dan detail alamat anda untuk penghantaran pos ke nombor tertera dibawah:

Hantarkan resit dan detail alamat ke:
============================
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841

Jom kita recap balik. Anda mempunyai dua pilihan sama ada mahukan SET A atau dapatkan SET B. Setiap set mempunyai GIFT yang berbeza untuk anda pilih. Saya ingatkan kembali GIFT untuk SET B adalah yang super duper menarik hilang akal punya offer. Maka pilihlah secara pantas dan bijak. Kemungkinan besar jika 15 quota gift bonus SET B telah habis maka akan digantikan dengan GIFT Slim Belt seperti GIFT pada SET A. Selalunya macam tulah. Saya senaraikan kembali perbezaan FUNGSI dan GIFT untuk kedua set ini dibawah.

SET A

SET B

Pilih set yang mana menjadi pilihan anda dan hubungi kami di nombor yang tertera dibawah ini. Jangan lupa CLAIM sekali SPECIAL GIFT anda!

Untuk Tempahan atau Pertanyaan:
============================
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841

KAMI AKAN RESPOND KADAR SEGERA!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.