Friday 17 May 2019

Alat Kempiskan Perut Buncit Boroi

"Nak kempiskan perut sebelum RAYA ni macam tak sempat dah..TAPI DENGAN BELT NI boleh je nak nampak kurus terus time raya..nampak sado haihh.."

NAK HILANGKAN PERUT BUNCIT BOROI TU SENANG SANGAT..PAKAI JE BELT UNTUK LELAKI NI..RAMAI YANG PAKAI DAN SANGAT BERPUAS HATI!

Yang bagusnya anda akan nampak kurus di perut selepas anda pakai. Perut yang buncit atau boroi tak mudah kelihatan kerana bantuan daripada belt ni.

Kalau dulu nak pakai baju dan tak muat tu especially pada bahagian perut..boleh guna belt perut lelaki ni agar perut nampak lebih slim dan rata..

Baju yang sendat pada bahagian perut tu..anda boleh try belt ni dahulu nanti tak payah susah-susah nak tahan nafas untuk kempiskan perut..

Bagaimana belt ini dapat membantu anda nampak kurus?

Teori dia mudah, kalau kita biasa lihat wanita slim lebih-lebih lagi selepas bersalin dan jika ditanya macam mana boleh terus nampak slim. Mereka akan jawab sebab mereka mengunakan bengkung bersalin atau korset wanita. Bengkung dan korset ni ramai diguna pakai oleh para wanita untuk tekan lebihan lemak pada perut agar nampak slim. Jika kita perhatikan wanita yang badan besar tapi slim tu, kebarangkalian besar mereka mengunakan korset atau bengkung.

Adakah belt ini boleh buat kita jadi kurus terus?

Ya boleh! Penggunaan yang kerap dan lama boleh mengempiskan perut boroi anda. Percaya tak?!

Belt kurus ini boleh membantu membuang lemak pada perut kita. Lemak pada perut ni apabila selalu ditekan dengan belt maka akan mudah untuk hancur dan hilang. Lama kelamaan badan kita akan ikut shape bengkung kita tersebut. Sebab tu penggunaan kerap amat digalakan.

Apakah kegunaan lain belt ini?

Ramai jugak yang dapatkan BELT ini untuk bersukan di luar atau kegunaan di gym. Belt ini bukan sahaja membantu menekan perut dan membuang lemak. Ia juga membantu menyokong struktur badan kita ketika bersukan atau bersenam. 

Jika ada mempunyai masalah sakit belakang, belt ini dapat membantu menegakkan tulang kita lebih-lebih lagi pada bahagian pinggang.

Bilakah masa yang sesuai nak pakai BELT kurus ini?

Tiada masa yang tertentu bila masa sesuai untuk guna kerana ianya bergantung kepada keselesaan anda sendiri. Ramai yang guna untuk pergi bekerja di ofis atau bekerja berat. Pakai ketika bersukan dan yang agak trend sekarang pakai ketika nak besanding, biar nampak slim tough.

Adakah kita akan rasa panas bila pakai?

InsyaAllah tak panas jika pakai, kerana material yang digunakan amat selesa dipakai pada perut serta tak memberikan apa-apa alahan pada kulit. Ada lubang-lubang kecil pada bengkung untuk memberikan pengudaraan yang baik pada kulit. Kulit tak rosak dan kita pun tak rasa panas bila pakai. Amat selesa.


KELEBIHAN BELT PERUT BUNCIT:
==========================
*Mudah nak guna dan selesa
*Akan nampak lebih slim
*Perut buncit hilang
*Baju ketat di perut tiada lagi
*Membantu menguatkan tulang belakang
*Bengkung tak kelihatan di luar

SAIZ PILIHAN:
=============
M waist = 86.5cm length (31inch)
L waist = 97cm length (35inch)
XL waist = 104cm length (37inch)
2XL waist = 115cm length (42inch)

1 Unit RM50
2 Unit RM90

PENGHANTARAN PERCUMA! Ke seluruh MALAYSIA!


Ya betul, kami akan tanggung kos penghantaran dan anda hanya perlu membayar harga belt sahaja dan kos penghantaran biar kami yang tanggung khas untuk anda. Penghantaran hanya mengambil masa 1-3hari untuk sampai ke pintu rumah atau pejabat anda tetapi selalunya dalam masa 24jam dah sampai dah bergantung pada tempat.

Pertanyaan Atau Tempahan:
=======================
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841
SMS/Whatapps: 011-5986 0841

KAMI AKAN RESPOND KADAR SEGERA!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.